söndag 17 januari 2010

En sensuell kväll..


Det var en mycket vacker kväll. Ett stilla och varmt sommarregn föll sakta över oss när vi vandrade hemåt i sommarnattens mäktiga grönska. ...dofterna var än klarare och fylligare nu, som om regnet som sakta strilade lösgjort ytterligare essenser. Även fåglarna tycktes ha fått ny inspiration och fyllde de mörka trädkronorna med jublande sång. Vi gick tysta bredvid varandra, tog in allt det vi såg och hörde..en mjuk och varm tystnad...en tystnad i samförstånd. Vi visste båda att vi delade alla de intryck som naturen gav oss. Jag sneglade på dig och slogs av din manliga skönhet...regnet hade börjat fukta ditt hår..lösgjorde lockar.. krusade...

Vi pratade om livet..funderingar..både djupt och lättsamt...mitt skratt klingade i sommarkvällen åt något halvlustigt som du sagt..allt var så tyst och det var som om vi var dom enda människorna på jorden just då..

Regnet blev ivrigare, vi lyfte våra ansikten mot det och lät oss översköljas...vi sprang lite sista biten mest på skoj...blöta och glada.

Väl hemma igen så ledde du in mig i duschen..du hade lagt en tjock frottérock på handduksvärmaren. Du riggade en brasa i öppna spisen och samtidigt hörde du ljudet från duschen där jag stod naken i det varma ångande rummet..

Brasan började ta fart..rummet fylldes av den underbara doft som sprakande björkved avger...du tände ljus...många ljus..och väntade på mig..Du ställde en flaska med massageolja lite närmare elden för att ge den rätt temperatur. Jag kände en djup spänning och en varm känsla i mig när jag kom ut ur badrummet..i den vita bylsiga morgonrocken..Du log och ditt leende var det vackraste jag sett...du satte mig framför brasan och gav mig en drink.

Sen tog också du en lång varm dusch..

Tänkte på dej där jag satt framför den flammande elden..

..sensuella härliga tankar..

När du kom tillbaka in i rummet så brann ljusen..
Edit Piafs fylliga röst fyllde rummet...brasans sken kastade sitt ljus över dig..

...så vacker..

Jag hade tagit av mig den varma frottérocken nu, satt med armarna om mina ben vilande mitt huvud mot mina knän, jag tittade djupt in i lågornas hemligheter..

..hälsade dig med ett leende..

Du satte dig intill mig, kysste lätt min axel..kände hur varm den var av elden.
Vi sa inte så mycket..njöt mest av stunden.

Jag flyttade massageoljan så den inte blev för varm..din hud doftade underbart..naken varm och mjuk. Du satte dig bakom mig, kramade om mig och kysste lätt min nacke, nosade i mitt hår och viskade i mitt öra..

..du är så vacker...

Vi satt och höll om varann ett tag..kände värmen..nakenheten mot varann..

Du fyllde din hand med olja..började sakta massera in mig på mina axlar...dina händer gled lätt..varmt och varsamt...jag böjde mitt huvud framåt...du kysste än en gång min nacke, smekte min hals och masserade mig...du lade ner mig framför elden..återigen slogs jag av din skönhet..och alla färger som elden målade din kropp med..

Jag ligger på mage och du häller sakta ut en rand av olja längs min ryggrad..ner mot min stjärt...sätter dig grensle över mig..och ser min runda bak alldeles framför dig.

Dina händer följer min rygg...masserar in oljan...min hud är underbart varm och mjuk i dina händer och du låter lätt din tungspets följa min ryggrad. Sedan masserar jag dina fötter...länge..tycker om att ha dom i mina händer...fortsätter med dina vader..knäveck..dina lår....

Du är så vacker..

Din kropp är så vacker..jag njuter av vad mina händer känner. Även din kropp glänser nu av oljan...du är som ett levande konstverk!

Masserar mjukt och sakta..hårt..lätt..du darrar till och jag blir svag av den sensualism som sprakar likt brasan i rummet...kysser dina skinkor..låter min tungspets sakta virvla runt..kysser.. kysser..kysser....

Du lägger ner mig så att jag ligger på rygg framför elden..framför dig..du ser på mig..min nakenhet..min skönhet..du njuter av min nakenhet..utbredd framför dig..

Mer olja...nu smeker du sakta insidan av mina lår...känner mjukheten..kvinnligheten som får din själ att jubla. ..njuta..och kläs i dom vackraste av färger..

Du stannar länge där vid den mjuka huden längst upp där mina lår möter min blomma..kysser min mjuka hud och fortsätter smeka mig. Du lägger så ditt huvud mellan mina ben..kysser mina lår..insidan av mina lår..din tunga är ivrig och vill smaka min hud.

Du kysser mig allra närmast min blomma...känner den mot dig..jag särar lätt på mina ben..du fortsätter uppåt mellan mina lår tills överdelen av dina tummar nuddar mina läppar..jag skälver av njutning..när du lätt nuddar vid min öppning...du sätter dig upp..kupar handen igen fyller den med olja. Sakta låter du din kupade hand omsluta mitt sköte....med små cirkelrörelser låter jag din hand få känna mig. Oändligt retande långsamt låter du ditt finger glida längs min öppning...du känner min fuktighet..lust..

Vi är båda till brädden fyllda av åtrå..

Jag känner din varma andedräkt mot mitt kön..du kysser mitt sköte..öppnar..och låter din mun och din tunga smaka mig..du smakar mig länge..

..länge..

Du blir galen av åtrå när du känner min svullnad...smeker mig försiktigt..låter dina fingrar försiktigt komma in i mig först långsamt..sen hetsigare...din tungspets mot min hårda knapp..suger in den i din mun med spelande tunga..

...du smakar underbart...

/viskar du/

du smakar mig vildare och vildare...trycker din mun mot mig som om själva livet fanns där...

...i min varma grotta...

jag rör mitt sköte..och du följer med i kärleksrytmen...dina händer vandrar uppåt mot mina bröst...du masserar dem försiktigt...dina händer njuter när de känner hur mina bröstvårtor styvnar vid din beröring..du kysser dem...suger lätt på mina styva bröstvårtor...du älskar mina bröst..

...älskar att vara här...med mig..

...just nu...

Jag lägger mina armar runt din hals... pressar mina bröst mot din nakna bringa..känner din kropp...din värme..din hårda manlighet...din längtan som är min...jag skälver av njutning..förväntan...åtrå..

..Natten är vår..


11 kommentarer:

  1. Hej..den här nya bloggen är jättefin...och så hamnade jag här på sensuellt förstås..ja den här novellen är ju min favorit..härlig..ha de gott..

    SvaraRadera
  2. Heej Vicke...kul att du hittade hit...hihi*..och kul att du hittade din favoritnovell..
    Jag har aldrig publicerat dem här, bara lagt in dem under "sensuellt"...
    De andra kommer lite senare..
    Ha det gott du med!

    SvaraRadera
  3. Det vackraste jag läst! Så finstämt, avstämt och framför allt: MJUKT!

    Tack från Lellebuss.

    SvaraRadera
  4. Hej Lellebuss....det var fina ord från dig...tack så mycket!

    SvaraRadera
  5. hallå ann-sofie
    de var den senusella sköna texten jag läst på länge mmmmmmmmmmmmmm gillar den strak t mycket ju puss å kramis urban

    SvaraRadera
  6. Urban..har missat din kommentar här..tack för att du talade om att du gillar den.

    SvaraRadera
  7. hej..kollade om den var kvar..så kan man ju inte låta bli å läsa dom härliga novellena igen hihi...

    SvaraRadera
  8. hallå
    å tusen tack de är så trevligt å läsa dina sköna skrivna dikter här inne å även bilderna med ju hoppas på mera av detta kramis urban hörnqvist

    SvaraRadera
  9. Hej urban! Tack för din kommentar.

    SvaraRadera
  10. hallå ann-sofie
    klart jag gillar dom ju å mer med av dej puss å kramis urban

    SvaraRadera
  11. Jaså? Jag vet inte vem du är...men det är ju bra att du gillar mig :-)

    SvaraRadera