lördag 24 oktober 2009

Pedofilen som offer..


Vad gör ett barn som knappt fått sin första mens värt detta utforskande? Ja man börjar ju undra när en vuxen man gör sig det besväret bara för att imponera på en tjej? Ja detta är en av många bra repliker som förekommer i den film som jag sett..Barnet undrar detta, efter att en vuxen man tagit reda på en massa om den musik hon sagt sig gilla…och hon avslöjar honom dessutom med att ha hämtat infon direkt kopierad från nätet..

Fler bra repliker;

De brukar säga, de pedofiler som avslöjas;
”Hon var utmanande” ”Det var hon som ville”

”Men det är så väldigt enkelt att skylla allt på ett barn, eller hur? Men bara för att en liten tjej kan imitera en kvinna så betyder inte det att hon är redo för att göra det en kvinna gör. Jag menar, du är den vuxne här..
Om ett barn experimenterar och säger nåt flirtigt, så ignorerar man det. Man uppmuntrar det inte. Om ett barn säger kom igen vi gör några häftiga drinkar, så tar man bort alkoholen och tävlar inte med dem till nästa drink!”
Replik när hon kastrerat honom utan att ha bedövat med mer än en ispåse..


”Jag undrar varför de lär flickscouter saker som att tälta..och att sälja kakor, för vet du vad, detta är mycket mer användningsbart..jag vet dock inte hur de hade designat en sådan medalj..det hade varit intressant att få se..



”Vill du ha dem som souvenirer eller skall jag mixa dem i avfallskvarnen? Eller skall jag sy fast dem igen, jag hade en slöjdlärare en gång som sågade av sig en tumme, han la den i is och åkte till akuten och dagen därpå satt hans tumme fast igen . Han kunde inte böja den så bra, men han kunde i alla fall lifta och sånt, med den”..
”Du är en löpsedel som väntar på att hända”…

Läs här om filmen och själv så har jag inga som helst problem med att välja sida !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar